Piersonstraat 5
6951 BD Dieren, Gelderland
0313 414 556
info@mijnzien.nl
Di - Za
Openingstijden per dag

Klachtenprocedure

SUPPORT

Bij Verdonk optiek – Optometrie hechten wij veel waarde aan tevreden klanten. Mocht u echter onverhoopt een klacht hebben over onze producten of diensten, dan staan wij klaar om u te helpen. Wij nemen klachten serieus en streven naar een positieve ervaring voor al onze klanten. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u een klacht heeft.


OPTIEK

Als aangesloten optiekbedrijf via de Nederlandse Unie van Optiekbedrijven (NUVO), volgen wij de Algemene Voorwaarden Optiekbedrijven 2018 van de NUVO. Deze voorwaarden waarborgen uw rechten als klant en bieden een geschillenregeling om eventuele klachten op een eerlijke en transparante manier af te handelen.

Als u niet tevreden bent over uw aankoop, vragen wij u vriendelijk om uw klacht bij ons in te dienen via het onderstaande formulier. Ons toegewijde team staat voor u klaar om naar uw zorgen te luisteren en een passende oplossing te vinden.

 

OPTOMETRIE

Met onze optometrist streven wij ernaar om de best mogelijke zorg te leveren. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over ons handelen, dan raden wij aan om dit eerst met ons te bespreken. U kunt hiervoor gebruikmaken van ons klachtenformulier, dat u kunt vinden op onze website. U kunt natuurlijk ook de winkel bezoeken of telefonisch contact opnemen. Mocht het gesprek naar uw mening niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan zijn wij als lid van de Optometristen Vereniging Nederland (OVN) aangesloten bij het Klachtenloket Paramedici. Dit klachtenloket biedt de mogelijkheid om een onafhankelijke klachtenfunctionaris in te schakelen, die u verder kan helpen.

“KLACHTEN ZIEN WIJ ALS FEEDBACK”

Wij hechten veel waarde aan uw tevredenheid en zullen er alles aan doen om eventuele klachten serieus te nemen en adequaat af te handelen. Uw feedback helpt ons om onze zorgverlening verder te verbeteren.

Klachtenformulier
Voor klachten kunt u hier terecht!